Wednesday 1 July 2015

Salam Pengenalan

Bismillahhirahmannirahim...

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah dengan izinNya, kita masih bernafas dan hidup dalam keadaan yg aman damai. Semoga segala nikmat yang diperolehi akan terus berkekalan dan sekaligus dapat mendekatkan lagi diri kita kepada Yang Maha Pencipta.

Salam perkenalan untuk semua. Semoga Allah menautkan hati-hati kita agar sentiasa berukhwah hanya kerana-Nya.

Sebagai permulaan, izinkan saya untuk memperkenalkan diri secara ringkas. Nama diberi Norasyikin Binti Abdul Karim. Merupakan anak kelahiran Kuala Lumpur. Sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang cahaya mata yang comel dan bijak, In Shaa Allah...

Saya merupakan salah seorang pengedar sah Shaklee. Pada masa ini, saya lakukannya sebagai part time. Mengapa produk ini menjadi pilihan? Ini adalah kerana semua produknya SEMULAJADI dan yang penting TANPA RACUN. Boleh diamalkan oleh semua. TAPI perlu diingatkan produk ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Ianya merupakan makanan tambahan yang In Shaa Allah dapat membantu untuk mendapatkan kesihatan yang lebih.

Saya akan berkongsi dengan anda tentang produk-produk hebat Shaklee dan juga pengalaman saya semasa mengamalkan produk ini. Semoga dengan perkongsian ini, kita sama-sama mendapat manfaat bukan sahaja di dunia tapi juga di akhirat, In Shaa Allah.

Saya boleh dihubungi melalui whatsapp/sms atau emel seperti yang tertera di bawah:

Shaklee ID  : 1201632

Anda dialu-alukan untuk menanyakan sebarang masalah dan In Shaa Allah saya akan cuba untuk membalasnya.

Terima kasih dan salam perkenalan untuk semua...



No comments:

Post a Comment