Monday 19 October 2015

USIANYA 100 TAHUN!!!

Kandungan ini diambil dari page nenek Shaklee saya: Master Iffah Anuar

USIANYA 100 TAHUN!



Eh, Ye Ke?

Saya juga mula-mula kurang percaya
Tetapi bila saya explore,
Saya kaji sejarahnya..
Kagum! Benarlah alam ciptaan Allah
Ini banyak memberi manfaat

Sahabat,
Hari ini BDM Khairul berkongsi
Kisah, bagaimana tercipta
Vitamin PERTAMA di dunia.

Al kisahnya,
Lahirlah seorang bayi lelaki
Bayi milik sepasang suami isteri
Disahkan oleh doktor,
Bayi ini menghidap tuberculosis
Dijangka hayatnya, sehingga umur 8 tahun

Pasangan ini,
membawa pulang bayinya
Ke kampung halaman di Iowa
Mula bercucuk tanam,
Memulakan hidup dengan pemakanan organik
Maka hasilnya anaknya dapat
Meneruskan kelansungan hidup
Bayi itu ialah Dr Forest C. Shaklee.

Terima kasih Allah kerana
Memberi ilham kepada Dr Shaklee
Kerana menghasilkan satu formula sayuran
Yang diextract mineral dan khasiatnya
1915, terhasilnya VITAMIN pertama dunia.

"Vitalized Minerals" itula namanya.
Dari situ datangnya asal nama VITAMIN.

Kini sudah berusia 100 tahun
Usianya lebih tua dari usia saya.
Masih relevan.
Masih dicari.
Masih menjadi pilihan No #1

Sahabat,
Ini bukan omongan kosong
Jauh lagi untuk berbangga
Hanya berkongsi kajian hebat yang telah dibuktikan
Bacalah dan lihatlah hasilnya
Shaklee Landmark Study: http://www.ninjapah.com/landmark-study.html

Sahabat,

Bulan ini bulan terakhir,
Meraikan 100 tahun usianya..
Diberi PERCUMA
Ya PERCUMA...
Bagi mereka yang mendaftar sebagai
AHLI SHAKLEE.

Jadi saya seru, ambillah peluang hebat ini
Sertailah Shaklee hari ini.


Jika berminat, hubungi saya di



PM di Facebook: Syikin Karim


Terima kasih kerana sudi membaca.

Salam Kasih Sayang,
Syikin | 013 697 8184

No comments:

Post a Comment