Tuesday 15 May 2018

Shaklee Effect - Berat maintain dengan Omega

Assalamualaikum...

Shaklee effect dari pengambilan omegaguard membantu mengawal berat badan supaya tidak obes. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

OMEGA BANTU KAWAL BERAT BADAN
==============================

Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu semua.

Petang ni giliran saya untuk share Shaklee Effects.

Saya Anita Juliana binti Mohammad dari Shah Alam. Boleh panggil Julie😍

KUNYAH MACAM GULA-GULA!!

Waktu preggy saya suka ambil Omega Guard. Berat badan saya terkawal. Tak de la mencanak naik almaklum masa preggy macam-macam mengidam nak makan.

Omega ni bagus untuk perkembangan otak bayi dan mengurangkan risiko baby lahir dalam keadaan pra-matang.

Selepas bersalin, masih lagi setia dengan Omega Guard sebab omega boleh bantu tingkatkan sistem imunisasi baby.

Kualiti susu badan pun meningkat. Paling best,  berat badan turun. 

Sekarang bukan saya je yang ambil omega, anak-anak saya pun ambil. Kalau si adik, memang tak sabar-sabar nak makan omega.

Dulu masa anak-anak kecil, saya campurkan dalam susu. Sekarang, kunyah macam makan gula-gula je.

Sejak amalkan omega, anak-anak jarang kena demam, selsema atau batuk. Kalau anak-anak saya batuk berkahak pun cepat reda sebab omega bantu tingkatkan antibodi badan.

Sebenarnya omega ni bukan je untuk orang dewasa tapi sangat bagus diambil oleh kanak kanak untuk tingkatkan daya PENUMPUAN, FUNGSI OTAK dan SELF CONTROL anak-anak kita.

Sebagai ibu bapa yang tak berkira dalam hal kesihatan anak-anak sangat digalakkan cuba omega ni.

Apa yang penting, bila anak sihat, ibu bapa pun senang hati!

#ShakleeEffect
#OmegaGuard
#SetHamilShaklee

-----------

Alhamdulillah, asbab penggunaan produk Shaklee, beliau berjaya mendapatkan kesan yang positif.

Hebat kan?

Jika anda juga ingin merasai kesan yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.


Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment