Tuesday 15 May 2018

Shaklee Effect - Set Kecantikan

Assalamualaikum...

Shaklee effect dari pengambilan set kecantikan Shaklee. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

SET KECANTIKAN SHAKLEE
======================

Assalamualaikum dan salam 1 harapan =) 🤭

Maaf, baru berkesempatan sharing untuk hari ni.

Saya Nadzirah. Boleh panggil Nad/Zirah. Asal JDT. Umo dah 32. Bekerja sebagai guru tadika. 👩🏻‍🏫


Saya mempunyai masalah jerawat yang teruk sejak remaja. Rupa yang menggerutu menyebabkan saya menjadi orang yang sangat pemalu dan tidak berkeyakinan. Bertambah pula dengan badan berbau lagi lah saya rasa rendah diri yang tak dapat dikawal. ☺


Bila kenal Shaklee, baru saya sedar nak kulit cantik ni, bukannya kena jaga luaran semata. Dalaman kalau tak sihat, kulit yang luar pun belum tentu sihat.


Jadi, saya cuba ubah cara penjagaan muka dan diri saya dengan lebih sihat bersama Shaklee selepas saya berumah tangga..🙂


Saya bermula dengan mengambil set kecantikan:
☑ Vit C
☑ Alfalfa
☑ B comp
☑ ESP


Disiplinkan cara makan yang sihat. Ubah cara hidup. Konsisten dengan vitamin yang saya ambil.


Hasilnya..

🤩 Kulit lebih sihat.
🤩 Lebih berkeyakinan
🤩 Bau badan pun dah hilang..yeke? Ya..betul la tu..alfalfa la ni punya keje..


Eh,ada lagi tau..masalah rambut gugur pun dah tak serancak dulu.


Tapi..sebenarnya nak cerita kesan Shaklee ni banyak..cukup jela yang saya bagi ni ya..


Tu yang saya tak suka Shaklee ni 🤔


Nak minta setel 1 masalah. Dia tolong setelkan masalah-masalah lain.. 😘😘


Pelikkan kalau orang tak jatuh cinta dengan Shaklee..


Sekian dari saya..terima kasih 😉

Nadzirah - Shaklee Lover
-----------

Alhamdulillah, asbab penggunaan produk Shaklee, beliau berjaya mendapatkan kulit yang LEBIH SIHAT, semuanya dengan izin Allah.

Hebat kan?

Jika anda juga ingin merasai kesan yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.


Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment