Sunday 20 May 2018

Shaklee Effect - Set Hamil

Assalamualaikum...

Kali ini Shaklee Effect akan menceritakan bagaimana seorang pengguna bermula dengan set hamil kerana hamil, setelah mengamalkannya masalah kejang kaki sejak di bangku sekolah turut lenyap, sembelit kronik juga turut hilang! Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.
 
AMBIL SHAKLEE SEBAB HAMIL, TAK SANGKA DERITA KEJANG KAKI SEJAK SEKOLAH LENYAP, SEMBELIT KRONIK PUN HILANG !
========================================================

Lama dah dengar tentang Shaklee tapi mencubanya taklah berani sehinggakan saya disahkan mengandung anak pertama di usia 29tahun. Teruja!

Terus tanya kawan-kawan apa yang sesuai amal masa mengandung. Semua syor Shaklee.

Saya terus whatsapp kawan lama yang kini merangkap mak shaklee.

Disyorkan vitamin untuk ibu hamil iaitu Vitamin B Complex with acid folic, Vita C dan juga Ostematrix.

Untuk makluman korang, saya sejenis culas makan pil dan hampir berniat untuk tak ambil Shaklee lagi lepas pada tu tapi malangnya sampai sekarang masuk tahun ke 5 saya masih amalkan suplemen Shaklee setiap hari.

Nak tahu sebab apa?

Saya TERPAKSA JATUH CINTA dengan Ostematrix si kalsium.

Krem yang saya alami sejak zaman bujang bawa ke mengandung beransur hilang!

Kini walaupun anak dah 3 dan menyusu badan, krem tak berani datang dah.

Dan paling BEST sekali, tiada dah episod SEMBELIT berlaku dah dalam hidup ni.

Kalau tak sebelum ni nak membuang ambil masa. Seminggu 2kali ja. Belum campur episod air mata bila yang ditunggu tak kunjung tiba๐Ÿ˜…

Hanya orang yang pernah sembelit je memahaminya.

Terima kasih shaklee kerana telah berikan kesihatan yg lebih baik lagi.Rugi betul tak cuba lagi awal lagi kan?๐Ÿ˜‰

Pengguna yang jatuh cinta dengan Ostematrik
-----------

Alhamdulillah, asbab pengambilan Set Hamil, masalah kesihatan yang beliau alami sejak di bangku sekolah turut hilang, semuanya dengan izin Allah.

Hebat kan?

Jika anda juga ingin merasai kesan yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment