Wednesday 23 May 2018

AMBIL SHAKLEE SEBAB HAMIL, TIADA LAGI MASALAH CRAMP DAN BADAN KEKAL CERGAS

Assalamualaikum...

Shaklee effect kali mengenai set hamil. Ikuti kisah ini...

AMBIL SHAKLEE SEBAB HAMIL, TIADA LAGI MASALAH CRAMP DAN BADAN KEKAL CERGAS
=========================================================
Assalamualaikum semua..hari ni turn awin sharing ttg my shaklee effect😊

Nor Azwin - Shaklee Lover
Nama saya Nor Azwin Natasya bt Mustafa..umur 30thn..asal Pendang..

Mula kenal Shaklee sewaktu mengandung ank sulung thn 2013..time tu beli set hamil tp blm jd ahli lg.. Mgkn akibat alahan sewaktu trimester 1 semua vitamin dlm set tu saya xdapat nk mkn..bila mkn ja muntah..wktu tu tngk vitalea pnya la besar nk kna telan😅..Esp yg berasaskn soya pn saya x dpt nk telan wlpn sblm prgnnt soya mmg feveret saya..Last2x bg dkt kwn ja semua vitamin tu..bazir kan..

Bila prgnnt ank kdua thn 2016 saya rsa letih sgt..wktu tu dh 6 bln...dok tngk depa sharing kt fb pasai shaklee ni..pikir byk kali jgk nk beli tkut nnt bazir mcm ank first dlu..last2 decide beli loose ja..wktu tu jd cramp tngh mlm wktu tdo..ada mmber kata sbb kurg kalsium sbb tu jd gtu..saya pn try ostematrix..lps amal 2 mlm trus x da dh cramp mlm2

Bdn tetap letih..tawakal ja beli Esp kali ni hrp2 boleh telan😅..
Mujur ank kedua ni xda apa2 alahan..Esp la yg bg tenaga..berat bdn naik byk pulak smpai 3 kali mnum air gula..alhamdulillah xda kncg manis wktu prgnnt..lps tu satu demi satu vit saya beli..vitamin C..omega guard dgn B com..

Mmg beza sgt thp kesihatan ank yg kedua dan pertama..

Ank prtama dlu x mkn shaklee..susu pn x byk last decide bg susu formula..dia krp dmm smpai warded wktu umur setahun enam bln sbb pnemonia..antibodi mmg lmah sgt..

Berbeza dgn adik yg dr dlm prut mmg dpt nutrisi lngkp dr suplmn shaklee..dr bersalin smpai dia umur setahun x pnh demam selsema or batuk..mmg amazing sgt...maktok diorg pn kagum antibodi adik kuat betol..

Dgn suplemen shaklee smpai skrg si adik dh setahun tiga bln msh mnyusu bdn..

Alhamdulilah..ni lah shaklee effect saya..sekian😊

-----------

Alhamdulillah, asbab pengambilan Set Hamil, kesihatan beliau semakin baik, semuanya dengan izin Allah.

Hebat kan?

Jika anda juga ada masalah yang sama dan sedang mencari jalan penyelesaian, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment