Wednesday 16 May 2018

Shaklee Effect - Vitamin C Ohhh Vitamin C

Assalamualaikum...

Shaklee effect dari pengambilan Vitamin C Shaklee. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

VITAMIN C & ESP SHAKLEE
=====================

Nama saya johanamastura, asal  pulau pinang, umur 20 tahun dan masih belajar 😍 Rasa bertuah dapat kenal shaklee diusia muda . Selamat dari hanyut dngan produk² timbang kilo 😚

Dalam bulan 3 baru² nii,kulit muka saya burn teruk, sebab handle event dekat kolej, bnyak trdedah dngan matahari 😣 saya balik kampung orang dok tanya, "awat hitam sngat hng nii" . Bila org dh tnya mcm tuu, malu tktau nk kata laaa 😥

Hasil konsisten makan VITA C PLUS 2 biji pagi, 2 biji malam n minum ESP dan buat masker dari kedua² produk nii,kulit dh beransur pulihh, ohh indahnyaaaa 💃 Memang makan masa yg lama, tapi puas hatiiiiii . Sebab apa ?? Sebab walaupun kesan lmbat, tapi kulit sihat nk dibandingkan dngan kalau kita amalkan skincare yg ada merkuri 😍

Sekarang, nk balik kmpung pun dh tk malu 😅 tidak nk keluaq pun segan, takut org tegoq muka hitam 😂

Saya konsisten ambik VITA C PLUS n ESP dari dulu lagi 😉 sekarang dekat nk posa, tambah PERFORMANCE DRINK pulak. Takut p kelas badan lesu, kita sediakan PERFORMANCE DRINK sebelum posa 😄 So far minum PERFORMANCE DRINK bnyak jgak laa nmpak effect dia, smpai kawan tegoq "awat hyper sngat tahh minah nii" 😂

Sekian saja perkongsian #shakleeeffect dari saya😘

#shakleelover 💕

Sebelum Berkenalan Dengan Shaklee

Makin Cantik Dengan Shaklee
-----------

Alhamdulillah, asbab pengambilan VITAMIN C Shaklee, beliau berjaya mendapatkan kulit yang lebih sihat dan masalah sun burn pun tiada lagi, semuanya dengan izin Allah.

Hebat kan?

Jika anda juga ingin merasai kesan yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.


Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment