Wednesday 2 May 2018

Shaklee Effect dari Master Farihah

Assalamualaikum...

Seperti yang dinyatakan di dalam tajuk artikel ini, kisah ini diambil dari upline saya yang sangat awesome iaitu Master Farihah Binti Abu Kasim. Beliau menceritakan detik pengalaman beliau dengan Shaklee. Kisah ini bukan diambil dari sumber Mr Google tetapi ianya diceritakan sendiri oleh tuan punya badan. Jadi pastinya kisah ini Shohih, hehe...

Jom ikuti sharing beliau.

Kisah Shaklee Saya
==============
Raja Asyraf - Kisah Shaklee Master Farihah

Ini anak comel ke-4 saya, Raja Asyraf. Anak yang menemukan saya dan Shaklee 😊

Tahun 2011, saya ibu kepada 4 orang anak. Kisah shaklee saya bermula semasa saya berpantang anak ke4

Saya ada sejarah terlibat dengan kemalangan pada tahun 2001. Tulang peha patah dua dan sehingga kini ada metal plating yang asalnya menyokong Tulang utama kaki saya untuk pulih

Bahagian peha Kanan kadang-kadang lenguh dan Sakit.

Lepas bersalin, memang rasa sakit sikit bahagian kaki. Dan penatnya menguruskan 4 anak, rumah tangga lagi, menyusu lagi, tak dapatlah saya nak gambarkan

Sehingga berat saya menyusut dan susu ibu yang dihasilkan tak memberangsangkan

Cair, sikit dan tak cukup pun

Sampailah satu hari masa saya scroll FB, saya ternampak iklan SET MENYUSU SHAKLEE

Apa tu Shaklee pun tak kenal. Tapi Sebab yang menjual tu kawan saya, saya rasa nak cuba

Tak perlu tunggu seminggu, lepas 2 hari, saya pelik Bila rasa badan cergas. Tak pernah cergas macam ni. Susu perahan (EBM) bukan saja semakin banyak, tapi lebih pekat. Seronoknya!

Lenguh, sakit badan, letih dan terjelepuk penat macam kain buruk, tak ada lagi saya alami. Alhamdulillah!

Benarlah, kualiti dan kuantiti susu ibu sangat bergantung kepada keadaan kesihatan ibu.

Syukur sangat jumpa Shaklee. Apa lagi yang lebih bernilai daripada tubuh yang sihat dan menjadi ibu yang ceria

Sehingga sekarang, saya masih setia dengan rutin suplemen Shaklee Sebab saya percaya pentingnya peranan ibu dalam keluarga, dan saya terus berkongsi kehebatan Shaklee Ini dengan ramai ibu-ibu untuk mereka menjadi ibu yang sihat dan hebat

“To the world we are mothers, but to our family, we are the world”

Jom Shaklee !

--------------------

Alhamdulillah dengan asbab menggunakan produk Shaklee, perjalanan seorang ibu untuk menyusukan anaknya berjaya. Bukan itu sahaja, derita sakit akibat dari kesan kemalangan juga semakin berkurangan.

Jika anda menghadapi masalah yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan

http://www.wasap.my/+60136978184/Shakleebaby/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment