Sunday 6 May 2018

Shaklee Effect - Sembelit

Assalamualaikum...

Ikuti kisah pengalaman sideline saya yang menghadapi masalah membuang air besar yang telah dikongsikan oleh beliau di dalam group bisnes kami...

Bismillahiirahmanirrahim

InsyaAllah, hari ni saya nak share shaklee effect saya

Izzati - Testimoni Set Postnatal Shaklee

Saya izzati dari sri serdang

Saya mula kenal shaklee selepas berpantang anak ke3

Saya alami masalah membuang yang agak kritikal

Walaupun dah habis tempoh berpantang 44 hari

Setiap kali membuang...mengambil masa yang lama....akan ada titisan darah segar...dan sangat sengsara

Risau, ditambah dengan emosi yang ada kala tak stabil .. Ketika ini saya bakal berangkat ke Mesir untuk menduduki peperiksaan akhir dan terpaksa tinggalkan anak yang sulung dan anak kedua bersama suami

Akhirnya saya tergerak untuk rujuk sepupu saya ketika itu dan dicadangkan utk ambil set post natal shaklee

Kemudian berlepaslah saya ke Mesir bersama harapan, air mata dan shaklee

Alhamdulillah sepanjang di sana, saya berjaya melalui exam tanpa ada masalah membuang, emosi yang stabil dan rasa lapar yang terkawal memandangkan ketika itu peperiksaan berlangsung dalam musim sejuk

Saya beruntung kerana membuat pilihan yang tepat

---------------

Alhamdulillah...asbab dari pengambilan produk Shaklee, masalah Izzati dapat diselesaikan.

Hebat kan produk Shaklee?

Jika anda menghadapi masalah yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.


Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian... 

No comments:

Post a Comment