Thursday 10 May 2018

Shaklee Effect - Lagi Kesan Best dari Vitamin C

Assalamualaikum...

Shaklee effect hasil dari pengambilan Vitamin C Shaklee. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

JARANG SELSEMA, BATUK DAN DEMAM DENGAN VITAMIN C
===================================================


Assalamualaikum. 

Natrah Mohamed - Shaklee Lover
Saya Natrah Mohamed  

😍😍😍

Malam ni nak share Shaklee Effect saya. Yang jarang saya cerita. 

Oleh kerana 1 produk saja, saya nak cerita pasal 1 saja. Haha. Padahal banyak yang saya guna. 


Saya mula makan shaklee sejak tahun 2012.

Bermula Oktober 2013, Vitamin C Sustaine Released Shaklee muncul di pasaran Malaysia. 

Saya mula amal Vit C sejak bulan tersebut. Sebelum sebelum itu, vitamin lain sudah diamalkan. 

Mulanya, saya alami healing crisis yang teruk juga. Waktu mula mula amal, saya selsema teruk. Kahak banyak keluar. 2 minggu. 

Ya. Biasa la 2 minggu selsema ni. Sebelum makan Shaklee ni memang selalu berlaku. Selsema 2 minggu,  batuk lama, demam kerap. Kalau demam, 3,4 hari baru kebah. 

Tapi, pengalaman mula mula makan Vitamin C ni sungguh menghairankan saya. Apa hal boleh selsema, kahak banyak niπŸ˜–πŸ€”

Alhamdulillah. Lepas 2 minggu amal. Keadaan itu berakhir. Ya.  Sudah berakhir. 

Saya tersangat jarang selsema dah. 

Sudah tiada lagi demam lama lama.

 Sudah selamat dari sakit kepala berdenyut2 lepas keluar dari tempat beraircond. 

Sudah tiada lagi bengkak tonsil apabila demam. 

Sudah tiada juga ulser mulut jika kurang air. 

Jika badan rasa mahu demam, ambil Vit C, Alhamdulillah Allah izinkan tak jadi demam😍

Dan 1 lagi Shaklee Effect lepas amal Vit C ni,  saya rasa kulit makin cerah. Kulit saya sangat la cepat burn. Kalau berjemur di bawah matahari lama sikit, akan ada kesan tu. Tapi, lepas amal Shaklee ni, terutama Vit C ni, ramai yang tegur kulit makin berseri. Awww. Bahagia gitteww πŸ˜‚πŸ˜‚

Gitulah keadaannya. 

Saya sangat bersyukur lepas amal vit C ni, kesihatan bertambah baik. Anak yang menyusu pun kurang demam dan selsema. 

Ini sebahagian Shaklee Effect saya yang pada awalnya kurang sedar. 

Lama-lama sedar diriπŸ˜…

Alhamdulillah.

-----------

Alhamdulillah, asbab penggunaan produk Shaklee beliau mendapat kesan yang positif.

Hebat kan?

Jika anda menghadapi masalah yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...


No comments:

Post a Comment